måndag 27 juli 2009

Vecka 2

Ny vecka, nya äventyr. Min första semestervecka hann jag med både slamsugning, tvättmaskins köp, bluesafton, långa promenader, jaga glassbilar, Ullared, After Work och beställa färg och tapeter och bli getingstucken (ajaj, inte kul) !!! Hade med andra ord en väldans händelserik vecka.
Denna vecka, min 2a, ska bli mycket lugnare! Bara en massa målande och fixande hemma, åka till ikea och kvänum och planera FESTEN! Fixa meloner, köpa tält till trubaduren och kanske ett extra till oss.. baka paj och göra sallad. Ska ju ha ett knytis och dessa matsaker blir mina strån till stacken :)
Hoppas ännu fler kommer, hittills är vi 13-15 st. Men oavsett hur många det kommer så blir det ju party!! O mer melonsprit till oss! Har 3 liter som jag ska bli av med! Kom på att jag har 1 liter i mitt skåp på jobbet.. måste hämta den på tisdag när det blir Tornby för hela slanten + att jag ska ta en check på Village, har sett en underbar steghylla som jag vill ha i min hall!!

Har precis sett Arn-tempelriddaren, den var skitbra. Måste få tag i nr 2 vad den nu heter..

Nope, nu ut till brevlådan--hörde att jag fick post!

Alla som läser och inte sagt till att ni ska komma, gör det!!
Kramar M

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Vad är lämpligt att ta med sig? Kram Anna