söndag 2 augusti 2009

Lyckat!!

Vilken kul fest det blev, allt var lyckat! Vädret, maten och musiken! Vi åt och vi drack och lekte lite och många skratt till det haha!

Fick som förslag att vi skulle göra tradition av denna kväll, och det var ingen dum idé!
Sommar knytis den första lördagen i augusti 2010 är bokad :)
Fick så fina presenter, tack alla! M min vän, jättekul att du orkade stanna så länge! 

Jag verkligen älskar mitt hus, kände det speciellt igår! 
Helt underbart, det är det bästa jag gjort i hela mitt liv. 
Förutom att köpa Harry då!


Snart bär det av till sjön med picknick, blev en blandsallad av resterna från igår!

Kramar M




1 kommentar:

Malin sa...

ja det var jätte mysigt.
du bor ju så himla fint. trädgården är underbar.
det gjorde du bra, det där husköpet :)

kram på dig. tack för att du finns!