lördag 17 oktober 2009

Höst!

Ja, nu är det verkligen höst. Mysigt att promenera bland alla gul-röd-gröna färger i naturen, tända ljus inne o mysa i soffan! Hösten är en vacker årstid, tyvärr betyder ju denna att vintern är nära.. inte lika kul pga all snö, slask, is o kyla= INTE min favorit. Fast Harry gillar´t! Hans favo är att göra snöänglar på sitt hund sätt! Men ska försöka få han att kissa på samma ställen, för gul snö är inte fint.

Idag har Harry varit på stan, vi gick dit. Det var skönt. Köpte skor, åt lunch med vännerna o tittade runt. Gick sen hem o dekorerade min soptunna! Blev tulpaner, såå fint! Hoppas det ser läckert ut när den eländiga snön kommer, då har jag vår året om med mina blomster som sticker upp!

Nu har jag hyrt film o köpt lördagsgodis, ska tända ljus o mysa!

Kramen

Inga kommentarer: